Skip Navigation

Куточок Споживача

Положення про механізми захисту прав споживачів

Клієнтам ПрАТ «МетЛайф» (надалі – Компанія) гарантовані всі механізми захисту прав споживачів фінансових послуг, передбачені законодавством України та встановлені практикою

Споживачам з числа людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення послуги надаються з урахуванням політики андерайтингу. До завершення воєнного стану, консультування щодо надання таких послуг проводиться у режимі онлайн або за телефоном Компанії.

Строки обробки типових запитів

Захист персональних данних

Податкова знижка

Інформація про черговість задоволення вимог споживачів за договорами страхування, які можуть виникнути в разі визнання Cтраховика банкрутом

Повідомляємо, що у  разі визнання господарським судом Страховика банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури вимоги кредиторів за договорами страхування першої черги підлягають задоволенню згідно з ст. 92 Кодексу України (18.10.2018 № 2597-VIII) з процедур банкрутства, в порядку, встановленому частиною дев‘ятою цієї статті:

у першу чергу - вимоги за договорами особистого страхування, передбачені частиною восьмою цієї статті;

у другу чергу - вимоги фізичних осіб за іншими договорами страхування, передбачені частиною восьмою цієї статті;

у третю чергу - вимоги юридичних осіб за іншими договорами страхування, передбачені частиною восьмою цієї статті;

у четверту чергу - вимоги за договорами особистого страхування, передбачені частиною сьомою цієї статті;

у п’яту чергу - вимоги фізичних осіб за іншими договорами страхування, передбачені частиною сьомою цієї статті;

у шосту чергу - вимоги юридичних осіб за іншими договорами страхування, передбачені частиною сьомою цієї статті.

Залишились питання?

Ви можете зв'язатися з нами будь-яким зручним для вас способом

Адреса, за якою приймаються скарги споживачів фінансових послуг

ПрАТ «МетЛайф» здійснює діяльність за адресою місцезнаходження – головного офісу

01032 м. Київ, вул. Жилянська, 110

виключно ця адреса є адресою листування із будь-яких питань.

Адреса головного офісу оприлюднюється у державних реєстрах і зазначена на вебсайті та доводиться до відома клієнтам у документах, що складають договір страхування. На час строку дії воєнного стану офіс не здійснює прийому відвідувачів. Усі запити та відповіді надаються дистанційно.

 

Адреса поштової скриньки для електронного листування: office@metlife.ua

Подання скарги

На головній сторінці вебсайту Компанії міститься розділ «Зв‘язатися з нами», який, зокрема, передбачає форму «Залишити скаргу» 

Ми прагнемо надавати нашим Клієнтам найвищий рівень якості обслуговування, тому у разі незадоволення якістю послуг, роботою співробітників або наданим сервісом, нам важливо вчасно отримувати інформацію для негайного реагування та застосування всіх можливих мір для вирішення подібних питань.

 

Звернення до Національного Банку України

 за адресою:

01061, м. Київ, вул. Інститутська, 9, за тел. 0 800 505 240,

чи за онлайн адресою nbu@bank.gov.ua

Порядок сплати податків і зборів

Порядок сплати податків і зборів

 

 Стаття 170.8 Податкового кодексу України (ПКУ) регулює оподаткування доходів, отриманих за Договорами довгострокового страхування життя. Податковим агентом одержувача виплати чи викупної суми є страхова компанія, яка здійснює нарахування страхової виплати чи викупної суми за Договором довгострокового страхування життя. Отже, здійснюючи оподаткування страхових виплат та викупних сум, страхова компанія діє виключно як податковий агент, який зобов’язаний нараховувати, утримувати та сплачувати податок з доходів фізичних осіб до бюджету за рахунок платника податку, а також нести відповідальність за порушення норм ПКУ. Страхові виплати та виплати викупних сум оподатковуються за такими ставками та в такому порядку:

ПОДАТКИ ТА ЗБОРИ