Лінія допомоги з питань етики та шахрайства
Повідомте про підозру в шахрайстві або неетичній поведінці
Повідомте про підозру в шахрайстві або неетичній поведінці
- Цю службу можна використовувати з метою повідомлення про підозру в шахрайстві або неетичній поведінці. Будь ласка, не плутайте шахрайство зі суперечкою, запитом або скаргою, яку ви маєте або можете подати. Якщо у вас є запит загального характеру або пов’язаний із якістю надаваних послуг, який не стосується шахрайства.
- Усі співробітники, клієнти, акціонери чи інші зацікавлені сторони, які помічають або мають докази будь-якого порушення етичних практик, таких як: підозра у шахрайстві, неетична поведінка, порушення фінансової звітності, неналежна практика продажу, переговори з постачальниками/службами/діловими партнерами (брокерами, тощо) або будь-який тип ділових відносин, можуть повідомити MetLife через лінію довідки MetLife з питань етики та шахрайства. Метою цих каналів є виняткове отримання повідомлень про неетичну поведінку та підозри на шахрайство - безпечно, незалежно та анонімно 24 години на добу, сім днів на тиждень. MetLife забороняє своїм співробітникам брати участь у будь-якій формі помсти проти будь-кого за повідомлення про підозру в шахрайстві або про неетичну поведінку. Відповідно до Кодексу ділової етики Компанії заходи помсти заборонені. Усі дзвінки оброблятимуться безпечно та конфіденційно.
Лінія довідки MetLife з питань етики та шахрайства
Перейти на платформу