Наші контакти, адреса та телефони
УВАГА!
На час строку дії воєнного стану офіс не здійснює прийому відвідувачів.
Усі запити та відповіді надаються дистанційно
Споживачам з числа людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення послуги надаються з урахуванням політики андерайтингу. До завершення воєнного стану, консультування щодо надання таких послуг проводиться у режимі онлайн або за телефоном Компанії.
У випадку, якщо через ваш медичний стан, фізичні обмеження чи хворобу вам необхідний супровід до офісу чи виклик спеціаліста, на фасаді будівлі зліва від входу - скористайтесь кнопкою виклику.
Потрібна допомога?
ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ
Оберіть форму для зворотного зв'язку
Головний офіс Компанії
HintCтрахування юридичних осіб
HintПроекти страхування для фінансових установ
HintТелефони:
тел. 0 800 305 301 (Безкоштовно на території України для усіх операторів українського зв’язку)
тел. +38 (044) 494 13 43/44
Години роботи телефонної лінії
з 8:30 до 17:30 понеділок - четвер та
з 8:30 до 16:15 у п’ятницю
Субота та неділя – вихідні.
Електронна пошта: office@metlife.ua
01032, Україна, м. Київ, вул. Жилянська, 110, БЦ «Карат»
01032, Україна, м. Київ, вул. Жилянська, 110, БЦ «Карат»
01032, Україна, м. Київ, вул. Жилянська, 110, БЦ «Карат»
Телефон: +380 44 494 13 43
Автоматичне телефонне меню
Ви, як клієнти компанії, маєте можливість скористатись автоматичним телефонним меню та отримати інформацію самостійно та оперативно, без очікування на лінії відповіді оператора.
Голосове телефонне меню працює цілодобово, 24\7.
Телефонуйте за номерами 0 800 305 301 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів) та 044 494 13 43, у меню для клієнтів обирайте цифру 1, введіть номер поліса або заяви та отримуйте наступну інформацію (порядковий номер відповідає цифрі, яку потрібно натиснути):
- отримати СМС повідомлення з реквізитами для сплати страхової премії через банки-партнери;
- замовити квитанцію для сплати страхової премії на електронну адресу;
- код платежу;
- розмір чергової страхової премії;
- змінити періодичність сплати та отримати СМС з новим розміром страхової премії;
- дату чергової страхової премії;
- дату завершення пільгового періоду;
- дату завершення дії договору;
- статус поліса.
Важливо! Телефонуйте з номеру телефону, що зареєстрований у Договорі страхування життя, та автоматично пройдіть авторизацію. Якщо зателефонуєте з незареєстрованого номеру телефону, опції 2, 4, 5 не будуть доступними.