Інформація про Страхових Агентів та Субагентів каналу Незалежних Посередників
Нижче Ви зможете ознайомитись з інформацією , надання якої є обов'язковим до укладення Клієнтом Договору Страхування відповідно до частини першої статті 88 Закону України «Про страхування»
Інформацію щодо факту реєстрації та
реєстраційного номеру в Реєстрі посередників страхових агентів/субагентів можна перевірити за посиланням https://kis.bank.gov.ua/
Інформація про Страхових Агентів
ТОВ «Фінанс Партнер» |
|
ТОВ «ІСК-ГРУП» |
|
ТОВ «Аура – Інвест» |
|
ФОП Тигіпко Світлана Михайлівна |
Інформація про Субагентів
Прізвище, ім’я та по батькові Субагента |
Зазначається в Заяві про страхування |
РНОКПП Субагента |
Зазначається в Заяві про страхування |
Місцезнаходження Субагента |
Зазначається в Заяві про страхування |
Номер запису про Субагента в Реєстрі |
Зазначається в Заяві про страхування (факт реєстрації можна перевірити за посиланням: https://kis.bank.gov.ua) |
|
|
Субагент є страховим посередником та здійснює діяльність з реалізації страхових продуктів від імені, в інтересах Страховика та за дорученням Страхового Агента за винагороду за реалізацію на підставі договору із Страховим Агентом, а саме: · рекламування та/або проведення маркетингових, рекламних та інших підготовчих заходів, спрямованих на укладення договорів страхування, зокрема, але не виключно, надання інформації про умови договору страхування відповідно до критеріїв та/або потреб, визначених клієнтами, · проведення порівняльного аналізу за критеріями клієнтів, консультування щодо умов договору страхування відповідно до критеріїв та/або потреб, визначених клієнтами; · пропонування, пропозиція та консультування клієнтів щодо укладення договорів страхування, проведення іншої роботи з підготовки до укладення договорів страхування; оформлення необхідних документів для своєчасного укладення та внесення змін до договорів страхування, зокрема, але не виключно, залучення до оцінювання страхового ризику, вірогідності настання страхового випадку, оформлення документів та розрахунків щодо сплати страхової премії. |
|
У Субагента відокремлені підрозділи відсутні |
|
Субагент НЕ надає асистуючих послуг |
|
Субагент реалізує страхові продукти ПрАТ «МетЛайф» згідно переліку, визначеному в ЗАГАЛЬНИХ УМОВАХ ДЛЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ КЛІЄНТІВ ЗА КЛАСОМ СТРАХУВАННЯ ЖИТТЯ 19 - «СТРАХУВАННЯ ЖИТТЯ», затверджених Страховиком та розміщених на веб-сайті ПрАТ «МетЛайф». |
|
Субагент зобов’язаний надавати клієнтам індивідуальні консультації щодо умов страхового продукту та рекомендації, який страховий продукт максимально відповідає вимогам і потребам клієнта у страхуванні життя, крім випадків, коли клієнт відмовився від надання такої консультації та рекомендацій. |
|
Субагент реалізує страхові продукти ПрАТ «МетЛайф», що здійснює діяльність із страхування (пряме страхування та вхідне перестрахування) відповідно до класів страхування 1, 2, 19, 21 та 23, дата внесення запису до Державного реєстру фінансових установ (ДРФУ) про переоформлення ліцензії: 18.06.2024 року. Актуальність відомостей щодо ліцензії може бути перевірена за ідентифікаційним номером Страховика на сайті державного органу, який здійснює регулювання страхового ринку - Національного банку України за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/supervision/nonbanks/registerslists, де розміщена інформація про небанківські фінансові установи. Код ЄДРПОУ: 32109907 IBAN: UA483510050000026505502136200, АТ «Укрсиббанк» BNP Paribas Group Юридична адреса: вул. Жилянська, 110, м. Київ, 01032, Україна Адреса для листування: вул. Жилянська, 110, м. Київ, 01032, Україна Телефон: +38044 494 13 43 Електронна пошта: office@metlife.ua Веб-сайт: www.metlife.ua Реєстр: https://kis.bank.gov.ua Назва посади та прізвище керівника: Інна Бєлянська - Голова Правління |
|
Жоден Субагент НЕ є власником істотної участі в ПрАТ «МетЛайф» |
|
Субагент отримує винагороду за реалізацію виключно від Страхового Агента. |
|
Оплата послуг субагента безпосередньо клієнтом НЕ здійснюється |
|
Після укладення Договору Страхування клієнт не зобов’язаний сплачувати будь-які інші платежі крім страхової премії у розмірі та у строки, визначені сторонами у Договорі Страхування |
|
Клієнтам ПрАТ «МетЛайф» гарантовані всі механізми захисту прав споживачів фінансових послуг, передбачені законодавством України та встановлені практикою, в тому числі, через: - подання скарги. На головній сторінці веб-сайту Компанії міститься розділ «зв‘язатися з нами», який, зокрема, передбачає форму «залишити скаргу» https://www.metlife.ua/contactpage/. Скарги розглядаються Департаментом з обслуговування клієнтів, який відповідає за належну оцінку, розгляд звернень у відповідності до законодавства та внутрішніх політик, процедур Товариства. - звернення до Національного Банку України за адресою: 01061, м. Київ, вул. Інститутська, 9, за тел. 0 800 505 240, чи онлайн за адресою nbu@bank.gov.ua - звернення за судовим захистом у порядку, встановленому законодавством Адреса, за якою приймаються скарги споживачів фінансових послуг, та виключно ця адреса є адресою листування із будь-яких питань: 01032 м. Київ, вул. Жилянська, 110, ПрАТ «МетЛайф». На час строку дії воєнного стану офіс не здійснює прийому відвідувачів. Усі запити та відповіді надаються дистанційно. Адреса поштової скриньки для електронного листування – office@metlife.ua |
|
Контакти, за якими споживач відповідно до законодавства України має право звернутися до страхового посередника, Національного банку України та інших уповноважених державних органів. |
Контактна інформація Національного банку України: Місцезнаходження: 01061, м. Київ, вул. Інститутська, 9 Телефон 0 800 505 240 Електронна пошта: nbu@bank.gov.ua |